Захистіть свій котел або в сервіс центр лише за плановим технічним обслуговуванням

v service po toЯк свідчать статистичні дані «Ірпіньтеплосервісу», основні причини виходу з ладу опалювальних приладів наступні:

  • Помилки при монтажі котла та системи опалення;
  • Різкі коливання напруги в електромережі;
  • Високий ступінь забруднення та жорсткості води;
  • Експлуатація сучасного обладнання в старих системах опалення.

ТОМУ РАДИМО:

  • Довіряйте монтаж лише профільним організаціям з дозвільною документацією;
  • Обов’язково заключайте договір та вимагайте гарантію на виконані роботи;
  • Щоб не втратити гарантію виробника, пуско-налагоджувальні роботи мають проводитись лише авторизованим сервісним центром;
  • Обов’язково встановіть ЗАСОБИ ЗАХИСТУ для більш тривалої та ефективної експлуатації котла;
  • Своєчасно виконуйте ПТО (планове технічне обслуговування) газового котла, яке повинно проводитись згідно «Правил безпеки систем газопостачання України» не рідше одного разу на рік.

Щоб звертатись в сервісний центр лише за ПТО НЕОБХІДНО ВСТАНОВИТИ:

  • ФІЛЬТР ГАЗУ - очищує трубопровідний газ від механічних забруднень; встановлюється на газопроводі перед подачею газу в котел;
  • ВСТАВКУ діелектрична ізоляційна для газу - забезпечує електричну ізоляцію обладнання та газових труб; встановлюється між газовим краном та газовим шлангом;
  • ФІЛЬТР системи опалення 100 мкм встановлюється перед насосом в системі опалення для запобігання потрапляння механічних домішок із системи опалення в котел;
  • ФІЛЬТР тонкої очистки води 5мкм встановлюється на подачі холодної води в будинок або квартиру;
  • ПОМ҆ЯКШУВАЧ води встановлюється безпосередньо перед входом води в котел для запобігання утворення накипу на стінках теплообмінника;
  • РЕЛЕ ЗАХИСТУ - забезпечує відключення обладнання при підвищенні чи зниженні напруги в електромережі. Після повернення напруги до нормальних показників, реле автоматично відновлює подачу електрики до приладу. Однак, при такому принципі дії та частих перепадах напруги в нашому регіоні, прилад буде працювати з частими перервами, що є некомфортним при експлуатації приладу;
  • СТАБІЛІЗАТОР НАПРУГИ – не відключає подачу електрики, як реле, а вирівнює (стабілізує) напругу, повертаючи її в робочий діапазон. Однак, при різкому перепаді напруги, стабілізатор не здатний так швидко реагувати, як реле. Тому радимо використовувати дані прилади в парі.

ВАЖЛИВО! Першим в мережу вмикається стабілізатор, а потім до стабілізатора підключають реле захисту, через яке в свою чергу надходить живлення до газового котла. Саме в такому порядку підключення забезпечується максимальний захист обладнання при його комфортній експлуатації.

Якщо Ви оминете вищевказані запобіжні заходи, то в разі виходу приладу з ладу, сервісний центр в праві признати такі випадки НЕ ГАРАНТІЙНИМИ і ремонт буде проведено виключно за кошти власника!

Для прикладу – заміна плати газового котла може коштувати до 50% від його вартості!

Скористайтесь нашими рекомендаціями і нехай наші зустрічі будуть лише для проведення ПТО або ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ .

Всього найкращого, ІРПІНЬТЕПЛОСЕРВІС – одна з небагатьох компаній в регіоні, яка має всю необхідну дозвільну документацію, кваліфікований персонал з багаторічним досвідом роботи з газовим обладнанням та надає споживачам «Договір на технічне обслуговування газового обладнання» .

Контактні дані:

Скористайтеся формою
або телефонуйте:

Консультація безкоштовна!